Carregant Esdeveniments

Aquest esdeveniment ja ha passat.

Les caminades dels divendres: El puig de Can Groc (Pollença)

3 octubre // 8:00 - 16:00

Les caminades dels divendres s’estrenen amb una excursió de pinyol vermell. Una caminada de primer nivell per guaitar sobre les valls de Ternelles i de Cuixac des del difícil i complex puig de Can Groc (556 m).

La novetat d’aquests itineraris culturals és que són una miqueta més llargs que els que s’ofereixen habitualment els dimecres i, en qualque instant molt concret del recorregut, el nivell de dificultat pot ser alt. En qualsevol cas, excursions a peu assequibles per a tota persona avesada a caminar per la muntanya

  • Dia: divendres, 3 d’octubre de 2025
    Hora i lloc de trobada a Palma: a les 8.00 h davant el restaurant Nimo’s (zona Ocimax).
    https://maps.app.goo.gl/Ps4jmi2AGwLMCrHB7
  • Hora i lloc de trobada a Pollença: a les 9.00 h a la rotonda de Can Berenguer (Teixits Vicens)https://maps.app.goo.gl/7zX1uWMMDdaoS3as7
  • Informació: info@fitaafita.com
    Grau de dificultat: Mitjana/Difícil
    Hora de finalització: 16:00 h (aproximadament)
    Preu: 15 €

Pensau a dur roba i calçat de muntanya, aigua abastament i berenar (dinarem de pa en butxaca), bastons de senderisme (opcional), crema solar i capell.

Cal tenir un compte d'usuari per poder comprar els tiquets

Tiquets

Els números presentats a sota inclouen entrades a aquest esdeveniment que ja són a la cistella. En prémer "Comprar Entrades" podràs editar les dades dels assistents, així com canviar la quantitat d'entrades.
Tiquets are no longer available