Carregant Esdeveniments

Les caminades dels dimecres: De Laiar a So na Rossa (Sencelles)

28 gener // 8:00 - 13:30

Les caminades dels dimecres us conviden a explorar camins i paisatges de Sencelles. Un recorregut per camins amb història i històries que teixeixen camins: de Laiar a Ca na Rossa. Tot plegat, un regal pels sentits, un tast curiós de paisatge cultural la Serra de Tramuntana.

  • Dia: dimecres, 28 de gener de 2026
    Hora i lloc de trobada a Palma: a les 8,00 h davant el restaurant Nimo’s (zona Ocimax).
    https://maps.app.goo.gl/Ps4jmi2AGwLMCrHB7
  • Hora i lloc de trobada a Sencelles: a les 8,30 h davant la creu des Rafal. https://maps.app.goo.gl/Yz3Xdx4oDeQcMWdP7
  • Preu: 15 €
  • Informació: info@fitaafita.com
  • Grau de dificultat: Fàcil/Mitjana
  • Hora de finalització: 13,30 h (aproximadament)

Pensau a dur roba i calçat de muntanya, aigua abastament i berenar, roba d’abric i anorac (segons previsió), bastons de senderisme (opcional), crema solar i capell.

Cal tenir un compte d'usuari per poder comprar els tiquets

Tiquets

Els números presentats a sota inclouen entrades a aquest esdeveniment que ja són a la cistella. En prémer "Comprar Entrades" podràs editar les dades dels assistents, així com canviar la quantitat d'entrades.
TIQUET ADULT
15,00 IVA inclòs